Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Dobrý den, já vás, naprosto chápu, paní autorko. Na své první mateřské, která se protáhla na 8 let (2 děti, ale mladší z nich nesměla ve školce spát), jsem byla taktéž dokonale izolována. Je to, jak pane Jirásku, říkáte, na partnerovi, okolí. Já měla manžela workoholika/jedináčka a babičku tchýni, která měla potřebu ještě se profesně realizovat a posléze svou pozornost přesunula na zahrádku. Učila jsem se, ale po nocích a jediný společenský kontakt, který jsem měla, byly stejně "postižené" matky, se kterými jsme se učily navzájem.

0 0
možnosti
MJ

Hezký den.

Trošku se mi nechce tomu věřit, při mateřské se tak izolovat. Ono asi také záleží na partnerovi. Pocházím ze sedmi dětí. Mamka se mohla věnovat i jen sama sobě. Taťka dělal vše pro to , aby se i zabavila jinak než s námi. Třeba si vyjížděla s kamarádkama . Nebo si jen tak sedla do hospody na dámskou jízdu. Teď jsme všechny děti různě po světě a rodiče se "na stará kolena" přestěhovali do Kanady. Sestra v Kanadě , rodiče v Kanadě, sestra ve Skotsku, sestra v Rakousku, sestra v Německu a já tady s babičkou... 

Rodina se schází dvakrát do roka v létě. A na Vánoce všichni musí být tady i kdyby trakaře padali.

0 0
možnosti
MJ

Zapomněl jsem na bratra. To je kapitola sama pro sebe. Kde teď ve světě je nevíme. Telefon z Anglie, za rok telefon z Brazílie. A tak podobně, ani nevíme čím se živí :-)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 932x
Kdysi umělecky zaměřená a plna naivního očekávání.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám